Kontorelev med speciale i administration

I Dataproces søger vi lige nu en ny kontorelev til vores administration med start fra september 2022.

Drømmer du om en elevplads, hvor samarbejde og sparring er en stor del af hverdagen, hvor du kan forme dine opgaver alt efter din interesse og hvor ansvar og medindflydelse går hånd i hånd? Så er du måske vores nye kontorelev!

Vi tilbyder et spændende og alsidigt uddannelsesforløb, hvor du i løbet af din uddannelse vil kunne indtræde i alle arbejdsfunktioner inden for administration og bogholderi. Du vil blive tredje medarbejder i vores lille team, der står for den daglige administration og bogføring. Størrelsen på vores administration giver dig en unik mulighed for at få et bredt kendskab til arbejdet med administration og regnskab, og du vil hurtigt få ansvaret for dine egne opgaver.

Som en del af vores team vil du have kontakt til alle kollegaer i huset, og du kan se frem til en hverdag fyldt med alsidige opgaver, der giver dig viden og kompetencer til at stå stærkt i fremtiden. Hos os vægter vi at have det sjovt og være positive samtidig med, at vi arbejder serviceminded og målrettet.

Du vil være blandt gode kollegaer, der altid står klar med sparring og en hjælpende hånd. Så selvom du får ansvar for dine egne opgaver, kommer du aldrig til at stå alene.

På en almindelig arbejdsdag sidder du typisk med opgaver som:

  • Daglig bogføring

  • Fakturering af virksomhedens salgsydelser

  • Diverse HR-opgaver; herunder lønkørsel, timeregistrering, opsætning af nye medarbejdere og refusionsansøgninger

  • Diverse ad-hoc opgaver; herunder administration af frokost- og massageordning

Vi forventer, at du er serviceminded og brænder for at udføre dit bedste hver dag. Du har netop afsluttet eller afslutter til sommer din HHX eller har en HF/HTX/STX suppleret med et 5-ugers HGS-forløb fra handelsskolen – med gode resultater.

Derudover skal du:

  • Være imødekommende og have let til smil

  • Være struktureret og kunne tage ansvar for egne opgaver

  • Kunne arbejde både selvstændigt og sammen med dit team

  • Have gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner

  • Have flair for tal

  • Have PC kendskab på brugerniveau

Lidt om os

Dataproces er en børsnoteret IT- og konsulentvirksomhed, der leverer dataanalyser, rådgivning og softwareløsninger til landets kommuner. Vi er en arbejdsplads med omkring 55 medarbejdere og er beliggende i Nibe. Hos Dataproces vægter vi samarbejde, ordentlighed og professionalisme højt, og vi ved, hvor vigtigt det er at dele viden og lære af fejl for at kunne skabe udvikling og indsigt.

Vi vægter medarbejdertrivsel højt og tilbyder vores medarbejdere frugt- og madordning, motionsrum, sundhedsforsikring/tandforsikring samt mulighed for at tilmelde sig massageordningen en gang månedligt.

Vi glæder os til at høre fra dig

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Maria Barshøj, Teamleder for Administration og HR, på telefon 41 21 05 12.

Ansættelsen er fuld tid med tiltrædelse 1. september 2022. Ansøgningsfristen er 15. april 2022 og samtaler vil blive afholdt løbende.

Hvis du er interesseret i at blive vores næste kontorelev, så send din ansøgning til sikkermail@dataproces.dk med mærket ”Elev” i mailen. Vedhæft udover ansøgning også dit CV, relevante eksamenspapirer og evt. udtalelser.

Læs mere om Dataproces’ oplysningspligt under rekruttering her: Oplysningspligt under rekruttering