NYHED: MARC Afstemning understøtter fremadrettet også KY Drift
Se med på hvordan MARC nemt kan lave driftsafstemningen
Driftsafstemning på Kommunernes Ydelsessystem (KY) er for mange en udfordrende opgave. Det kræver tid, manuelle udtræk, flere rapporter og ofte hjælp fra en erfaren Excel-haj til at finde frem til de nødvendige differencer.
Med vores nyeste udvidelse til MARC Afstemning har vi gjort driftsafstemningen langt mere intuitiv og automatiseret. Vores mål er at samle og forenkle processerne, så I som kommune får et klart overblik og en præcis afstemning uden det tunge manuelle arbejde. På dette webinar vil vi vise, hvad vi har brugt det seneste stykke tid på at udvikle og hvordan I med denne udvidelse til MARC kan spare tid, optimere arbejdsgange og kompleksitetsnedbryde afstemningsopgaven yderligere.
Hvad tilbyder udvidelsen?
Integration i MARC Afstemning: Denne udvidelse bygger videre på funktionaliteten i MARC Afstemning og sikrer, at driftsafstemningen på KY nu også bliver en del af den samlede løsning.
Identificerer nødvendige rapporter: Vi viser klart, hvilke to rapporter der skal anvendes som grundlag for afstemningen, så I sparer tid på at finde de rigtige data.
Automatisk databehandling: Udvidelsen stiller data automatisk sammen og skaber et overblik over jeres afstemningsgrundlag. Det betyder, at manuelle sammenstillinger og potentielle fejl reduceres markant.
Præcis differencematch på CPR- og månedsniveau: Med en struktureret visning af differencer bliver det let at identificere eventuelle uoverensstemmelser og finde årsagerne bag.
Med den nye udvidelse til MARC Afstemning bliver driftsafstemningen på KY en mere overskuelig og effektiv opgave. I får et samlet overblik og kan fokusere på at træffe beslutninger baseret på valide data.
Vil du vide mere? Så meld dig endelig til vores kommende webinar den 8. januar hvor vi vil vise udvidelsen frem og hvordan i med afsæt i denne kan automatisere afstemningsopgaven yderligere.
Tilmelding:
Du tilmelder dig via. nedenstående tilmeldingslinket, hvor du skal udfylde de relevante oplysninger.
Kan du ikke deltage?
Så tilmeld dig alligevel. Vi sender en optagelse af webinaret til alle tilmeldte.
Målgruppe:
Eksisterende kunder, og andre der også sidder med afstemningsopgaven.
Tid og sted:
Onsdag den 8. januar 2025 kl. 10.00 - 10.30 via Microsoft Teams webinar.
OBS: Husk at acceptere mødeindkaldelsen, som du modtager efter tilmelding.
Har du brug for hjælp eller spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til Kommunikation@dataproces.dk
Værter
Peter Sandberg Nielsen
Teamleder | MARC og Review
25 55 19 14
PSN@dataproces.dkEmma Jensen
IT-konsulent | MARC
25 55 19 25
EMJ@dataproces.dk